Εταιρική ταυτότητα και εικόνα: Από τον σχεδιασμό στην επιτυχία

Δημοσιεύτηκε από economia 13/04/2020 0 Σχόλια Βιβλιοπαρουσίαση,

Εταιρική ταυτότητα και εικόνα: Από τον σχεδιασμό

στην επιτυχία, του Ανδρέα Μήλιου (2η έκδοση)

Πρόλογος: Γ. Αυλωνίτης

Εκδ. ΚΡΙΤΙΚΗ, Αθήνα 2020, σελίδες 295, τιμή: 14,00 ευρώ

 

 

 

 

 

 

 

Συνδυάζοντας την ματιά πολιτειολόγου και οικονομολόγου του μάρκετινγκ, ο Ανδρέας Μήλιος επανέρχεται με το βιβλίο αυτό – 15 χρόνια μετά την αρχική του έκδοση – στο πώς διαμορφώνεται στην σημερινή πραγματικότητα η εταιρική εικόνα, με μια προσέγγιση «ανοιχτή» στον όχι-αναγκαστικά-ειδικευμένο αναγνώστη. Θεωρώντας τα θέματα ταυτότητας και εικόνας καθοριστικά για την πρόοδο – ή και για την επιβίωση, ήδη, στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον – της σύγχρονης επιχείρησης, ξεφυλλίζει την πρακτική διαμόρφωση της εταιρικής ταυτότητας, καταλήγει άλλωστε σε τρεις βέλτιστες πρακτικές: Aegean από τα δικά μας, Starbucks και Nike από τα διεθνή.

 

Επισκέπτεται τις διάφορες εκδοχές εταιρικής επικοινωνίας: διαφήμιση, προωθητικές ενέργειες, χορηγία με παράλληλη αναφορά στον κόσμο των δημοσίων σχέσεων. Και αυτό με μια βήμα προς βήμα ανάλυση των επιμέρους μεθόδων που εφαρμόζονται σε κάθε περίπτωση.  Ενώ ιδιαίτερη ανάλυση αφιερώνεται στην πρακτική της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης – καθώς και στο πώς, αυτή, έρχεται να κουμπώσει με την συνολική διαμόρφωση (και εμπέδωση) της εταιρικής εικόνας.

Αφήστε ένα σχόλιο