Η αξία του brand «Made in Greece» και η αλλαγή της αντίληψης για το τι εστί Ελλάδα

Οικονομική Επιθεώρηση, Ιανουάριος 2021, τ. 1002

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ στον Κώστα Δ. Μπλιάτκα

«Οι εξαγωγικές επιχειρήσεις είναι αυτές που θα ενισχύσουν την απασχόληση και θα μετατρέψουν το brain drain σε brain gain, προσλαμβάνοντας το υψηλά εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό που έφυγε σε ξένες χώρες για να βρει καλύτερες εργασιακές συνθήκες. Είναι αυτές οι επιχειρήσεις που θα κάνουν νέες επενδύσεις και θα φέρουν περισσότερα έσοδα στο κράτος. Είναι αυτές που θα κάνουν διάσημο το brand “Made in Greece” και θα αλλάξουν τις αντιλήψεις των καταναλωτών για το τι εστί Ελλάδα.»

Τα παραπάνω τονίζει στη συνέντευξη που παραχώρησε στην Οικονομική Επιθεώρηση ο πρόεδρος του ΣΕΒΕ Γιώργος Κωνσταντόπουλος, ο οποίος διερευνά το τοπίο της ανάπτυξης και των δυσκολιών της οικονομίας της χώρας, όπως και την πορεία των εξαγωγών τους πρώτους μήνες του 2001.

«Είναι αυτές», προσθέτει, «που θα υιοθετήσουν πρώτες τις νέες τεχνολογίες ενόψει της Τέταρτης Βιομηχανικής Επανάστασης και θα μεταφέρουν την τεχνογνωσία στη χώρα μας και στις πιο μικρές επιχειρήσεις». Ο ίδιος αξιολογεί την πολιτική της κυβέρνησης, μιλά για την έκθεση της Επιτροπής Πισσαρίδη και διατυπώνει τα αιτήματα του Συνδέσμου.

διαβάστε τη συνέντευξη στο τεύχος Ιανουαρίου