Project Description

E-MAIL ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Σύμφωνα με την κουλτούρα των πωλήσεων του εικοστού πρώτου αιώνα λαμβάνουμε αποφάσεις άμεσα, δεν προσχεδιάζουμε τις τηλεφωνικές κλήσεις και η επικοινωνία μας βασίζεται σε σκόρπιες σκέψεις που γράφουμε στα e-mail και που βλέπουμε τι αντίκτυπο έχουν μετά την «Αποστολή». Μολονότι το e-mail έκανε την επικοινωνία πιο εύκολη από ποτέ για τους πωλητές, είναι σημαντικό για την επιτυχία σας το μήνυμά σας να είναι σαφές, συνοπτικό και ακριβές.

Δίνονται βασικές οδηγίες σχετικά με τα εξής θέματα: 1) Καθορισμός της κατάλληλης έκτασης και μορφής των επαγγελματικών e-mail, 2) Χρήση του σωστού τόνου – Επιλογή τίτλων θέματος που προσελκύουν το ενδιαφέρον του αναγνώστη 3) Προσέγγιση του πιθανού πελάτη μέσω τηλεφώνου όταν αυτό θεωρείται πιο κατάλληλο

Μετάφραση: Σοφία Σαββουλίδου

Προεπισκόπηση

8,00€

*Για την ολοκλήρωση της αγοράς θα ανακατευθυνθείτε στο site της Νομικής Βιβλιοθήκης

Αποκτήστε το εδώ
  • Ημερομηνία έκδοσης: Σεπτέμβριος / 2008
  • Εκδότης: Economia Publishing
  • Γλώσσα: Ελληνικά
  • Σελίδες: 156
  • ISBN: 978-960-8386-67-9
  • Τύπος εξώφυλλου: Μαλακό Εξώφυλλο
  • Συγγραφέας: Schiffman Stephan