Project Description

MARKETING 3.0

Ο “πατέρας” του μάρκετινγκ Philip Kotler και οι συνεργάτες του Hermawan Kartajaya και Iwan Setiawan παραθέτουν πραγματικά παραδείγματα που μπορείτε να αξιοποιήσετε εφαρμόζοντας τις αρχές του Μάρκετινγκ 3.0 στην επιχείρησή σας.

Εξηγούν πώς μπορείτε να αναδείξετε τη θετική επιρροή της εταιρείας σας στην κοινωνία και να συνεργαστείτε με επιτυχία με τους εκπροσώπους της αγοράς των καταναλωτών.

Προεπισκόπηση

19,00€

*Για την ολοκλήρωση της αγοράς θα ανακατευθυνθείτε στο site της Νομικής Βιβλιοθήκης

Αποκτήστε το εδώ
  • Ημερομηνία έκδοσης: Οκτώβριος / 2010
  • Εκδότης: Economia Publishing
  • Γλώσσα: Ελληνικά
  • Σελίδες: 232
  • ISBN: 978-960-9490-03-0
  • Τύπος εξώφυλλου: Μαλακό Εξώφυλλο
  • Συγγραφέας: Setiawan I.