Η δεκαετία του 1960 αποτέλεσε το ουσιαστικό εφαλτήριο για την εξέλιξη του πλέον δυναμικού τομέα του στόλου του Γιάννη Λάτση – των δεξαμενόπλοιων. Εκμεταλλευόμενος την σημαντική πτώση των τιμών τους, λόγω της μεγάλης κρίσης στα τέλη της προηγούμενης δεκαετίας, από το 1961 έως το 1964 απέκτησε πέντε δεξαμενόπλοια. Οι στενές σχέσεις του Λάτση με τον αραβικό κόσμο, είχαν ως αποτέλεσμα την αυξανόμενη παρουσία του στον χώρο των πετρελαϊκών μεταφορών. Στο πλαίσιο της “αντίστροφης μέτρησης” για τα Ποσειδώνια, θυμόμαστε σήμερα το τεύχος 353 του Μαρτίου 1964 της «Βιομηχανικής Επιθεώρησης» και το σχετικό άρθρο «Ελληνικά πλοία στη Μέση Ανατολή – Το τεράστιο εφοπλιστικό έργο του Γιάννη Λάτση»