Τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Η TESLA ΕΧΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΗΣ ΠΟΥ «ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ»

Η Tesla έχασε από τον Κινέζο ανταγωνιστή της που δεν ξέρει κανείς
Φωτ. Vlad Tchompalov / Unsplash
Η πίεση του ανταγωνισμού αυξάνεται, οι τιμές θα πέσουν ακόμα πιο χαμηλά και εγγυημένα κερδισμένοι θα βγουν όσοι περίμεναν έως το 2024 για να αγοράσουν το πρώτο τους ηλεκτρικό αυτοκίνητο. 

Η Tesla έχασε και επίσημα τον «τίτλο» της εταιρείας με τις περισσότερες πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον κόσμο, από μία κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία σχεδόν άγνωστη στη Δύση: τη BYD.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που ανακοινώθηκαν πριν λίγες ώρες, κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2023 η BYD ξεπέρασε την Tesla, παραδίδοντας 526.409 αυτοκίνητα, έναντι «μόλις» 484.507 της Tesla. Η στιγμή αυτή θεωρείται κρισιμότατο σημείο καμπής για την BYD, που υποστηρίζεται από τον Γουόρεν Μπάφετ, σηματοδοτώντας το επόμενο στάδιο της κινεζικής στρατηγικής στην ηλεκτρική αυτοκίνηση.

Εταιρείες όπως η BYD έχουν σημειώσει σημαντικότατη πρόοδο στην ποιότητα, εστιάζοντας σε ένα ακόμα στοιχείο που διαφεύγει για την ώρα της Tesla: την προσιτή τελική τιμή που θα τις βοηθήσει να εισβάλλουν με αξιώσεις στην αγορά των ΗΠΑ. Την ίδια ώρα, οι αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες χάνουν τη δημοτικότητά τους μεταξύ των αγοραστών στην Κίνα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΜΙΤ: ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΤΥΧΙΕΣ ΤΟΥ 2023

Πιστό στην παράδοσή του, το Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασαχουσέτης (ΜΙΤ) ανέδειξε τις μεγαλύτερες αποτυχίες του…

Αρκετοί σπεύδουν να επισημάνουν πως, όπως και πολλές άλλες εταιρείες, η BYD οφείλει την πρωτιά της στην δημοφιλία της στο πολυπληθές εσωτερικό της Κίνας αλλά δεν είναι μόνο αυτή η εταιρεία και η παράμετρος που προκαλεί «πονοκέφαλο» στην Tesla.

Καθώς όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες στρέφονται στα ηλεκτρικά οχήματα, οι πελάτες έχουν πλέον περισσότερες επιλογές και για να κρατηθεί στην πρωτοκαθεδρία η Tesla αναγκάζεται να ρίξει εκ νέου της τιμές σε ΗΠΑ και Κίνα, μειώνοντας ως εκ τούτου και τα κέρδη που θα μπορούσαν να χρηματοδοτήσουν την έρευνα και την ανάπτυξη.

Παρά τον σκληρότατο ανταγωνισμό πάντως, το 2023 έκλεισε με τον αμερικανικό κολοσό να πιάνει τον στόχο των 1,8 εκατομμυρίων οχημάτων, που είχε θέσει ο πολυθρύλητος CEO του, Ελον Μασκ. Το ερώτημα είναι αν θα καταφέρει κάτι αντίστοιχο και την επόμενη χρονιά.

Σε κάθε περίπτωση, θεωρείται σχεδόν βέβαιο πως οι τιμές θα πέσουν ακόμα πιο χαμηλά και εγγυημένα κερδισμένοι θα βγουν όσοι περίμεναν έως το 2024 για να αγοράσουν το πρώτο τους ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ