Τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΣΤΟΝ ΤΡΑΜΠ; ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΡΩΗΝ TWITTER

Θέλετε να μιλήσετε στον Τραμπ; Διαφημιστείτε στο πρώην Twitter
Φωτ. EPA
Αρκετά brands ετοιμάζονται να διαφημιστούν και πάλι στο X, καθώς ο δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης του αναμένεται να αναλάβει σημαίνοντα ρόλο στο κυβερνητικό κλιμάκιο και πολλές εταιρείες αποζητούν πολιτική μόχλευση.

Η νίκη του Τραμπ στις εκλογές θα εξαργυρωθεί ποικιλοτρόπως και πολλαπλώς από τον νέο καλύτερό του φίλο και μέγιστο υποστηρικτή Ίλον Μασκ, αφού όπως προκύπτει από σημερινό ρεπορτάζ των Financial Times, υπό το φως των τελευταίων εξελίξεων αρκετοί έμποροι και διαφημιστές είναι έτοιμοι να επιστρέψουν στο «X, πρώην Twitter» όπως έχει τελικώς καθιερωθεί να λέγεται η πλατφόρμα, χωρίς κανείς να είναι πρόθυμος να αφήσει στην άκρη την ιστορική της ονομασία.

Στελέχη των μίντια που επικαλούνται οι FT αποκαλύπτουν ότι ορισμένα brands ετοιμάζονται να διαφημιστούν και πάλι στο X, καθώς ο δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης του αναμένεται να αναλάβει σημαίνοντα ρόλο στο δεύτερο κυβερνητικό κλιμάκιο του Ντόναλντ Τραμπ και συγκεκριμένα τον θώκο ενός νέου «υπουργείου Κυβερνητικής Αποτελεσματικότητας». Σε δήλωσή του ο Τραμπ έχει αναφέρει πως ο Μασκ θα «παρέχει συμβουλές και καθοδήγηση», σε συνεργασία τόσο με τον Λευκό Οίκο όσο και με το Γραφείο Διαχείρισης και Προϋπολογισμού.

Τα έσοδα του X έχουν μειωθεί δραματικά από τότε που εξαγόρασε την πλατφόρμα ο Μασκ έναντι 44 δισ. δολαρίων, πριν από δύο χρόνια, με ορισμένες εκτιμήσεις επενδυτών να υποδηλώνουν ότι η τρέχουσα αποτίμησή της εταιρείας είναι μικρότερη από 10 δισ. δολάρια.

Αντιδρώντας σε δημόσιες τοποθετήσεις του Μασκ, όμιλοι όπως η Disney, η IBM και η Apple είχαν εγκαταλείψει πέρυσι την πλατφόρμα με τον Μασκ να απαντά πως οι μεγάλες εταιρείες μπορούν «να πάνε να γα******».

Τώρα όμως, ο Lou Paskalis, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας συμβούλων μάρκετινγκ AJL Advisory και πρώην στέλεχος της Bank of America στον τομέα των μέσων ενημέρωσης, λέει πως ορισμένοι έμποροι είναι πιθανό να ανακατανείμουν τις δαπάνες πίσω στο Χ, εν μέρει ελπίζοντας να κερδίσουν «πολιτική μόχλευση», όπως θα έκαναν και αν επεδίωκαν να συνάψουν συμφωνίες με το αμερικανικό δημόσιο.

Ο ίδιος διαβλέπει ότι οι εταιρείες θα επιδιώξουν να κερδίσουν την εύνοια του Μασκ εξαιτίας της νέας του ιδιότητας ως «δεξί χέρι» του 47ου προέδρου για ζητήματα κυβερνητικής αποτελεσματικότητας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ