Τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

ΣΤΗΝ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΤΟΥ JIMMY CHOO ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΦΟΡΑΕΙ ΑΙ

Στην ακαδημία του Jimmy Choo κανείς δεν φοράει ΑΙ
Φωτ. Jimmy Choo official
Ο 72χρονος σχεδιαστής από τη Μαλαισία, που έμαθε να φτιάχνει παπούτσια στο χέρι από τον πατέρα του, αναδείχθηκε σε μεγιστάνα της υποδηματοποιίας και τώρα στρέφεται στη νέα γενιά δημιουργών μέσω της JCA London Fashion Academy, όπου οι φοιτητές του μαθαίνουν να μετατρέπουν το ταλέντο σε επιχειρηματική επιτυχία, χωρίς να απευθύνονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη.

Τα πολυτελή παπούτσια του Jimmy Choo, αγαπημένα από γαλαζοαίματους και αστέρες του Χόλιγουντ, έχουν περπατήσει στα πιο ακριβά κόκκινα χαλιά του πλανήτη.

Ο 72χρονος σχεδιαστής από τη Μαλαισία, που έμαθε να φτιάχνει παπούτσια στο χέρι από τον πατέρα του, αναδείχθηκε σε μεγιστάνα της υποδηματοποιίας και τώρα στρέφεται στη νέα γενιά δημιουργών μέσω της JCA London Fashion Academy, όπου οι φοιτητές του μαθαίνουν να μετατρέπουν το ταλέντο σε επιχειρηματική επιτυχία.

Ο Choo ίδρυσε την ακαδημία του το 2021, προσφέροντας σπουδές σχεδιασμού και καινοτομίας με έμφαση στις επιχειρήσεις. Η εκπαίδευση περιλαμβάνει μάρκετινγκ, δημόσιες σχέσεις και δημιουργία επιχειρηματικών πλάνων, με στόχο οι φοιτητές να ιδρύσουν στο μέλλον τις δικές τους μικροεπιχειρήσεις μόδας.

Μέσα από το νέο του e-shop, ο Choo δίνει βήμα στους σπουδαστές να πουλήσουν τις δημιουργίες τους, ενώ η JCA Retail Gallery στο Λονδίνο φιλοξένησε προσωρινά τις συλλογές τους. Για τον Choo, η επιτυχία δεν είναι μόνο θέμα ταλέντου, αλλά και επιχειρηματικού οράματος. Η βιωσιμότητα κυριαρχεί ως φιλοσοφία στις συλλογές. Ρούχα από μεταχειρισμένα υφάσματα και αρθρωτά σχέδια με φερμουάρ και φιόγκους επιτρέπουν ευελιξία και καινοτομία. Ο Choo προτείνει να χρησιμοποιούνται υπολείμματα από πολυτελή υφάσματα για πιο προσιτές δημιουργίες.

Ο ίδιος, δεν αγνοεί πως τα σχέδια και τις προοπτικές στον χώρο της μόδας έχουν αλλάξει εν μέσω της άνθισης εφαρμογών ΑΙ.

Πέρυσι, η αμερικανική εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών McKinsey & Company προέβλεψε ότι η γενεσιουργός τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να προσθέσει κέρδη μεταξύ 150 και 275 δισεκατομμυρίων δολαρίων στους κλάδους της μόδας και των ειδών πολυτελείας από το 2026. Ο Choo λέει ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι χρήσιμη για τις ασκήσεις των μαθητών και για τη μετάφραση επιστολών από τα κινεζικά, αλλά προειδοποίησε ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιείται για τα πάντα.

«Επειδή οι άνθρωποι μπορούν να δουν – αν χρησιμοποιήσετε την Τεχνητή Νοημοσύνη, όλα θα βγουν το ίδιο», είπε. «Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ΑΙ ως κατευθυντήρια γραμμή, αλλά όχι 100% να την πάρετε και να κάνετε με αυτή τα πάντα. Αλλιώς θα χάσετε την ικανότητά σας», δήλωσε ο Choo.

Ο Choo είχε σπουδάσει υποδηματοποιία στο κολέγιον Cordwainers του Λονδίνου στις αρχές της δεκαετίας του 1980 και αφού σχεδίασε παπούτσια για μια επίδειξη στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου, η δημοσιογράφος του περιοδικού Vogue Kate Phelan είδε τα σχέδιά του και του τηλεφώνησε λέγοντάς του «Jimmy … θέλουμε αυτά τα παπούτσια».

Το περιοδικό έκανε πολυσέλιδο αφιέρωμα στα παπούτσια του και ο Choo ανέλαβε, μεταξύ άλλων την Νταϊάνα, την πριγκίπισσα της Ουαλίας, τη δεκαετία του 1990. Το 2001 πούλησε το 50% του μεριδίου του στην ομώνυμη επιχείρηση παπουτσιών, όταν η εταιρεία αποτιμήθηκε στα 21 εκατομμύρια λίρες και το brand ανήκει πλέον στην Capri Holdings, η οποία την αγόρασε σε μια συμφωνία ύψους 1,35 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2017.

Άραγε θα καταφέρει ποτέ η Τεχνητή Νοημοσύνη να σχεδιάσει κάτι τόσο ξεχωριστό και εμπορικά επιτυχημένο, όπως μια γόβα διά χειρός Jimmy Choo.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ