Τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

ΖΟΥΚΕΡΜΠΕΡΓΚ: ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΦΟΡΟΥΝ Α.Ι. ΓΥΑΛΙΑ ΘΑ «ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ»

Ζούκερμπεργκ: Όσοι δεν φορούν Α.Ι. γυαλιά θα «μένουν πίσω»
Φωτ. Μαρκ Ζούκερμπεργκ / Official Facebook Page
Ο ιδρυτής της Meta και λάβρος «προφήτης» του Metaverse επιμένει πως η αδιάλειπτη σύνδεσή μας με την «υπερνοημοσύνη» θα είναι αναπόσπαστο και προαπαιτούμενο στοιχείο της καθημερινότητάς μας στο μέλλον.

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ προβλέπει χωρίς περιστροφές μία κατάσταση απόλυτης εξάρτησης των ανθρώπων από τα εργαλεία Α.Ι.: στο μέλλον, δήλωσε πρόσφατα ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, όσοι δεν φορούν «έξυπνα» γυαλιά με τεχνητή νοημοσύνη θα έχουν «σημαντικό γνωστικό μειονέκτημα» σε σχέση με όσους τα χρησιμοποιούν.

Η εκτίμηση του που, όχι και τόσο συμπτωματικά, προωθεί ένα από τα βασικά προϊόντα του ομίλου του, έγινε στη διάρκεια της παρουσίασης των αποτελεσμάτων β΄ τριμήνου της εταιρείας, τα οποία ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών με έσοδα 47,5 δισ. δολαρίων και άνοδο κερδών κατά 36% σε ετήσια βάση, στα 18,3 δισ. δολάρια.

Ο Ζούκερμπεργκ επιχείρησε να παραλληλίσει τα «έξυπνα» γυαλιά με τα κοινά γυαλιά λέγοντας ότι όπως οι κλασικοί φακοί διορθώνουν την όραση, έτσι τα νέα wearables θα γίνουν το βασικό μέσο πρόσβασης στην τεχνητή νοημοσύνη και στην «υπερνοημοσύνη». Στο πλαίσιο αυτό, η Meta έχει δημιουργήσει ειδικό εργαστήριο με ακριβοπληρωμένους ερευνητές, υπό την καθοδήγηση του νεαρού επιστήμονα Αλεξάντρ Γουάνγκ.

Τα γυαλιά Meta Ray-Ban, που κοστίζουν 299 δολάρια και όπως παρατηρεί το Fortune καταγράφουν ισχυρή εμπορική δυναμική, με τις πωλήσεις να υπερτριπλασιάζονται μέσα σε έναν χρόνο σύμφωνα με την EssilorLuxottica, κατασκευάστρια της Ray-Ban. Ο ίδιος ο Ζούκερμπεργκ σχολίασε ότι οι χρήστες τα φορούν όχι μόνο για τις λειτουργίες τους, αλλά και επειδή αποτελούν «καλαίσθητο αξεσουάρ».

Η Meta βελτιώνει συνεχώς τις διεπαφές στα ΑΙ γυαλιά, με τον Ζούκερμπεργκ να τονίζει ότι αυτού του είδους η ενσωμάτωση θα επιτρέψει στους χρήστες να αλληλεπιδρούν όλη την ημέρα με την τεχνητή νοημοσύνη με «πολυτροπικό» τρόπο: σαρώνοντας το περιβάλλον, εμφανίζοντας πληροφορίες και εξασφαλίζοντας ένα ειδικά διαμορφωμένο περιβάλλον για κάθε χρήστη.

Ο επικεφαλής της Meta συνέδεσε την τεχνολογία αυτή με το όραμά του για το metaverse, υποστηρίζοντας ότι τα γυαλιά θα αποτελέσουν «το ιδανικό μέσο για να συνδυαστούν ο φυσικός και ο ψηφιακός κόσμος». Μετά το ντεμπούτο των Ray-Ban το 2021, η εταιρεία έχει ήδη επεκτείνει τη σειρά με αθλητικά Oakley «performance AI glasses», ενώ σύμφωνα με το The Verge σχεδιάζει να παρουσιάσει γυαλιά «πλήρους επαυξημένης πραγματικότητας» έως το 2027.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ