ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ RETAIL
- 19.02.24 12:48
Στελέχη της αγοράς και αναλυτές φωτίζουν τους συσχετισμούς του λιανικού εμπορίου με τις ευρύτερες μεταλλαγές που καταγράφονται στην καταναλωτική συμπεριφορά και τον πληθωρισμό, με φόντο τη νέα κανονικότητα στο ψηφιακό επιχειρείν.
Ένα ειδικό αφιέρωμα για το μέλλον του Retail φιλοξενεί η Οικονομική Επιθεώρηση στο τελευταίο της τεύχος.
Στελέχη της αγοράς και αναλυτές φωτίζουν τους συσχετισμούς του λιανικού εμπορίου με τις ευρύτερες μεταλλαγές που καταγράφονται στην καταναλωτική συμπεριφορά και τον πληθωρισμό, με φόντο τη νέα κανονικότητα στο ψηφιακό επιχειρείν.
Διαβάστε αναλυτικά:
ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ – ΜΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΓΙΑ 2024 ΚΑΙ ΜΕΤΑ, ΤΗΣ SEVI VASSILEVA
ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΕΧΘΡΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ; ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΠΑΝΤΕΛΙΑΔΗ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ: ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ, ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΔΟΥΚΙΔΗ
Η ΑΘΟΡΥΒΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΣΤΗ ΛΙΑΝΙΚΗ, ΤΟΥ ΣΤΕΛΙΟΥ ΜΟΡΦΙΔΗ