Τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ RETAIL

Το μέλλον του Retail
Στελέχη της αγοράς και αναλυτές φωτίζουν τους συσχετισμούς του λιανικού εμπορίου με τις ευρύτερες μεταλλαγές που καταγράφονται στην καταναλωτική συμπεριφορά και τον πληθωρισμό, με φόντο τη νέα κανονικότητα στο ψηφιακό επιχειρείν.

Ένα ειδικό αφιέρωμα για το μέλλον του Retail φιλοξενεί η Οικονομική Επιθεώρηση στο τελευταίο της τεύχος.

Στελέχη της αγοράς και αναλυτές φωτίζουν τους συσχετισμούς του λιανικού εμπορίου με τις ευρύτερες μεταλλαγές που καταγράφονται στην καταναλωτική συμπεριφορά και τον πληθωρισμό, με φόντο τη νέα κανονικότητα στο ψηφιακό επιχειρείν.

Διαβάστε αναλυτικά:

ΤΟ ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΩΝ, ΤΩΝ ΒΑΛΙΑ ΑΡΑΝΙΤΟΥ, ΜΙΛΕΝΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ

ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ – ΜΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΓΙΑ 2024 ΚΑΙ ΜΕΤΑ, ΤΗΣ SEVI VASSILEVA

ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΕΧΘΡΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ; ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΠΑΝΤΕΛΙΑΔΗ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ: ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ, ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΔΟΥΚΙΔΗ

ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ: Η ΠΛΗΘΩΡΙΣΤΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ, ΤΩΝ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ ΑΡΑΧΩΒΑ ΚΑΙ ΜΑΝΟΛΗ ΜΑΝΙΟΥΔΗ

Η ΑΘΟΡΥΒΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΣΤΗ ΛΙΑΝΙΚΗ, ΤΟΥ ΣΤΕΛΙΟΥ ΜΟΡΦΙΔΗ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ